Absolventka oboru Podnikání a administrativa (2005) pokračovala na Katedře řízení doktorským studiem, kdy současně vyučovala anglický jazyk na Katedře jazyků. Svou profesní kariéru zahájila v agentuře Native PR, kde měla na starosti public relations agendu firem jako Citibank, Česká asociace pojistitelů, Baxter, Orco, aj.
V roce 2010 vyhrála výběrové řízení na pozici Product Managera do jedné z největších farmaceutických firem, společnosti Novartis, kde vedla marketing v divizi vakcín až do roku 2015, kdy se tato divize zfúzovala se společností GlaxoSmithKline.
Nyní pracuje jako Disease Area Manager ve společnosti Novartis, v divizi Onkologie, kde má na starosti přípravky zlepšující kvalitu života lidí s vážnými hemato-onkologickými diagnózami. Současně vede zahraniční tým marketérů pro oblast chronické imunitní trombocytopenie.
„Jsem šťastná, že jsem v životě našla práci, která mě baví a má smysl. Rozhodnutí, která děláme, ovlivňují životy a proto se vyplatí, dát do toho vše.“