Adam Konrád

Český programátor a vývojář počítačových her ve studiu Bethesda

Adam Konrád absolvoval magisterský obor Informatika na Provozně ekonomické fakultě v roce 2010. Přestěhoval se do Dallasu, kde se následně vypracoval na pozici seniorního programátora ve studiu Escalation. V roce 2017 pak společnost ZeniMax Media, vlastnící herního vydavatele Bethesda, koupila Escalation Studios. Nyní Adam pracuje jako vývojář počítačových her pod křídly této kultovní herní značky.

Přinášíme vám článek z časopisu SCORE. (informace z roku 2016)

Co jste se v článku nedočetli a co jsme se exkluzivně dozvěděli přímo od pana Konráda? Adam Konrád se momentálně podílí na vývoji čtvrtého dílu akční série DOOM. Původní hra DOOM společnosti id Software vyšla poprvé v roce 1993 a volně na ni doposud navazují další tři pokračování. DOOM II z roku 1994 a DOOM 3 z roku 2004. Podle hry byl natočen také film, napsány komiksy a vytvořeny stolní hry.

Informace (11/2018) o působení českého programátora v Dallasu se dočtete v článku magazínu CzechCrunch.

 

 

Soubory ke stažení

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.