Zákazník v roce 2017 a jak ho oslovit

Jak se budou podle Googlu chovat zákazníci v roce 2017? Jak je správně oslovit?

Termín konání:    6. 12. 2016 od 19:15 do 20:45

Místo konání:      posluchárna T1

Přednášející:       Martin Svoboda, Business Development Manager ve společnosti Google.cz

 

Přijďte se podívat na přednášku Martina Svobody ze společnosti Google.cz tématicky zaměřenou na on-line marketing. 

Dozvíte se, jak se mění chování zákazníků na internetu, jaké jsou nejnovější trendy, jak se mění obchodní modely a komunikace se zákazníky. Dále zjistíte informace o datech z tzv. Consumer Barometru. Budou vysvětleny 2 strategické přístupy (STDC a 3H) a jejich využití v on-line marketingu. 

Pořádající útvar: Katedra řízení

 

Aktualita

Další články v rubrice

English ☰ Menu

Na webových prezentacích České zemědělské univerzity v Praze (pod doménou czu.cz) používáme soubory cookies. Tyto soubory nám poskytují možnosti, jak lépe poskytovat služby a dále nám pomáhají analyzovat výkon webu. Informace o tom, jak naše weby používáte, můžeme sdílet se svými partnery působícími v oblasti sociálních médií, inzerce a analýz. V nastavení si můžete následně vybrat, které cookies můžeme používat. Svůj udělený souhlas, můžete kdykoliv změnit či odvolat.