Prezentacemi na závěr semestru skončil zajímavý projekt v rámci předmětu Strategické řízení. Zadání připravili vyučující Katedry managementu a marketingu společně se zástupci rodinné potravinářské firmy Emco, spol. s r.o. Studenti měli za úkol zhodnotit vybrané zahraniční trhy v Africe a Asii a určit vhodnou strategii, jak na ně vstoupit. V pondělí 18. 12. 2023 pak dostalo šest nejlepších studentských týmů možnost prezentovat své výsledky zástupcům společnosti.
Finální prezentace probíhaly v reprezentativních prostorech 7. patra rektorátu, vítěze vybírala komise složená ze zástupců PEF ČZU: garantky předmětu prof. Ivany Tiché a cvičících dr. Martiny Chalupové a dr. Michala Prokopa; a společnosti Emco: zástupkyně vedoucího exportního oddělení Ing. Andrey Macháč Daďové a Ing. Ondřeje Nováka, vedoucího exportní logistiky. O vítězství studentských týmů rozhodovala nejen kvalita závěrečné zprávy, ale i schopnost svou prezentací zaujmout a reagovat na doplňující dotazy. Zástupci renomované potravinářské firmy ocenili i to, jak studenti dokázali získat potřebná data o velmi náročných trzích, analyzovat je a navrhnout originální řešení.
Předmět strategické řízení je určen studentům 5. ročníku oborů Podnikání a administrativa, Veřejná správa a regionální rozvoj, Projektové řízení a Systémové inženýrství. V zimním semestru se jeho výuky účastnilo přes 200 studentů, kteří byli v jednotlivých cvičeních rozděleni do 4-5 členných týmů.