Studenti EMN zakončili svou roční cestu v kurzech Marketing a Strategický management, kde zkoumali ESG strategie s podporou společnosti MgC a Provozně ekonomické fakulty ČZU v Praze. Pod vedením Jany Pitrové a Jana Havla z katedry managementu a marketingu studenti zpracovali několik úkolů na téma, jak mohou podniky osvojit si principy ESG. Jejich hlavním zaměřením byla transformační strategie MgC ESG, kde analyzovali komunikaci, identifikovali cílové skupiny a vypracovali plány vstupu na trh.
Vrcholem projektu byly studentské prezentace v coworkingovém centru Veolia Green Table, který představila Patricia Cipro. Pavel Míčka se podělil o pohledy na eko-transformaci Veolie, následovaly prezentace 5 nejlepších studentských týmů, kteří se na akci probojovali z celkového počtu 25. Všechny týmy předvedly velmi kvalitní výkony, dva z nich byly oceněny za svou vynikající práci – jeden za své prezentační dovednosti a obsah a druhý za své nadšení a inovativní nápady.
Spolupráce mezi akademickou a business sférou již několik let obohacuje předměty katedry managementu a marketingu a připravuje tak studenty na výzvy reálného světa. Děkujeme Magdě Prunerové z MgC za realizaci této případové studie a závěrečné prezentace. Zvláštní poděkování patří Green Table Veolia, všem přednášejícím a také Janě Bábikové z CIRAA za obohacení hodnotící komise.