Naši studenti z PEF se již potřetí zúčastnili celostátní soutěže "Sklik studentská kampaň". Letošního ročníku se zúčastnilo 125 studentů z 5 škol z celé ČR rozdělených do 23 týmů. Konkurence tedy byla opravdu vysoká. Jednalo se již o 6. ročník, který byl zároveň součástí Seznam.cz studentské kampaně. Vítězové soutěže mohli získat možnost absolvovat stáž přímo na centrále Seznam.cz v Praze.
Cílem a hlavní myšlenou samotné soutěže je předat účastníkům nejen teoretické znalosti, ale hlavně praktické zkušenosti s reklamním systémem Sklik. Kromě velmi cenné praxe měli účastníci možnost nahlédnout pod pokličku fungování celorepublikově známého internetového portálu Seznam.cz, kdy mohli mluvit odborníky z oboru, informovat se o volných pozicích a celkově se seznámit se základními principy fungování online reklamy.
Co se týče soutěže, letošního ročníku se zúčastnilo 125 studentů z 5 škol z celé ČR rozdělených do 23 týmů. Konkurence tedy byla opravdu vysoká. Pro studenty byly připraveny workshopy vedené odborníky z oddělení Konzultací a Klientského servisu společnosti Seznam.cz. Díky tomu získali účastníci teoretický základ, který si poté měli možnost aplikovat v praxi.
Během soutěže si studenti sami vybrali klienta, a díky finančním prostředkům, které jim byly poskytnuty ve formě kreditů, pracovali s kampaněmi a jejich optimalizací. Porota jejich aktivitu pozorně sledovala a na základě výsledů určila 3 týmy, které se spolu utkaly ve finále.
Jak již bylo zmíněno, celková konkurence byla opravdu vysoká. Náš tým ČZU ovšem nenechal nikoho na pochybách a s klientem Můj Jogurt celou soutěž ovládl.
Vítězům gratulujeme!
Více informací a krátké video naleznete na stránkách SBlogu.