Celoroční projekt z předmětů Marketing a Strategic Management pro studijní program Economics and Management vyvrcholil závěrečnými prezentacemi nejlepších 5 týmů (z celkového počtu 20). Stejně jako předchozí roky, případovou studii zadávala i letos firma Actum. Studenti pracovali na inovativních strategiích zaměřených na zavedení služeb webové přístupnosti na zahraniční trhy. Přes 100 studentů pod vedením Ing. Jany Pitrové, PhD. a Ing. Jana Havla, PhD. z Katedry řízení procházelo jednotlivými úkoly případové studie, dělali vlastní terénní výzkum zákazníků, profily uživatelů, PESTLE analýzy a SWOT strategie či STP. Na základě získaných dat poté navrhovali vhodné strategie.
Hodnocení finálních prezentací se zhostila komise složená z pedagogů a odborníků z praxe – Ondřeje Pohla, vedoucího oddělení webové přístupnosti a UX ve společnosti ACTUM Digital, Víta Václavíka (specialisty na webovou přístupnost) a vedoucího Katedry řízení doc. Ladislava Pilaře. Ačkoliv bylo velmi obtížné určit finální pořadí týmů, komise nakonec vybrala 3 nejlepší prezentace. Vítězové získali za svou celoroční tvrdou práci hodnotná ocenění. Nicméně, pravou odměnou nejen pro ně, ale i pro jejich kolegy, jsou dovednosti a znalosti, které si během programu osvojili.
Spojení akademické sféry a reálného prostředí firmy je v těchto dvou předmětech zcela klíčová. Díky této spolupráci je studentům umožněno získat hlubší porozumění zkoumané problematiky a zároveň dostávat zpětnou vazbu od odborníků z praxe.
Děkujeme firmě Actum a zahraničnímu oddělení PEF za mnohaletou podporu našich projektů.